Srećna 2011 Godina

Sve najlepše iz Kiwilenda od porodice Živković

WP_001374

4 thoughts on “Srećna 2011 Godina

  1. Srecna Nova 2011!
    Svaka vam cast na blogu.Govori da ste srdacni,prirodni i zdravi ljudi koji imaju dobrotu u sebi i veruju u nju.
    Molim vam da budete dobri pa da prihvatite da stupimo u kontakt.Moj email je andrijasevicd@sezampro.rs … skype je dusan.andrijasevic37 a facebook je D.B.Andrijasevic .
    Iskren,srdacan pozdrav,
    Dusan Andrijasevic

  2. Sve FOTKE su prelepe … ja sam prokomentarisao OVU :-)

    Kakvo je tvoje mišljenje o poslovima MAŠ INŽENJERA u ( na ) zemlji dugog belog oblaka!?

    Pozdrav!!!

  3. Hvala na odgovoru…

    Kada sam ti postavio pitanje u vezi Mechanical Engineer, zaboravio sam da dodam da Iza sebe imam more iskustva u MARINE / Ship building and repairing industriji i to najvećim delom van zemlje Srbije. Meni se ide na Zealand jer kapiram da je prelep i da vredi otići … U zadnjih pola godine, po povratku iz UAE, aktivno radim na tome, ali bez značajnijih rezultata … Sve se svelo na jednu ili dve agencije ( od toga je jedna u vlasništvu našeg čoveka) koje traže novac IN ADVANCE na šta sam ja skeptičan – nisam do sda dozvoljavao da ispadnem BUDALA.
    Da ne bih pouno smarao i navaljivao, dadoh sebi slobodu da pitam za eventualne informacije o sličnim agencijama ili regruterima u cilju obezbeđivanja posla. Žena završava post-diplomske ( IT Eng.) i ona bi išla, ali da prvo ja odem, snađem se i slično … I ako smem da pitam za neki E-mail, skype ili sl… :-)
    POZDRAV iz NS-a!

Leave a Reply

