Povratak Notebooka

Pre mesec dana par grešaka u proceni situacije je dovelo do spaljivanja našeg predhodnog notebooka.

Pošto sam dobio poziv iz servisa sa "žao nam je ali više ništa nemožemo da učinimo za njega", može se reći da sam se malo zabrinuo… A onda je usledilo nešto što nisam očekivao: "čujte sa sa vašim osiguranjem, siguran sam da će to oni pokriti". Iskreno nisam navikao na činjenicu da osiguranje služi bilo čemu – ali sam se setio da sam kada sam uzimao (na Novom Zealandu) opciono osiguranje za kola da sam uzeo i osiguranje sadržaja stana (i plaćao oko 20$ mesečno). Razgovor sa službenikom iz osiguranja je prošao bezbolno, čovek je bio veoma ljubazan i imao je razmevanja za moje objašnjenje, tako da posle jedno pola sata sa njim na telefonu, on me je obavestio da će mi zameniti notebook drugim, koji mora biti makar jak kao predhodni ili jači.

E, tu je nastao problem. Moj stari notebook je bio Gericom Ego – firma koja je ovde nepoznata, i da stvari budu još gore ja sam dokupio dodatnih 1GB memorije i dobio neobičnu kombinaciju od 1GB+256MB RAM-a. Posle jedno nedelju dana čekanja da mi se jave kompjuterski eksperti osiguranja sa predlogom novog računara i tri telefonska poziva, saznao sam da su našli zamenu – nov Toshiba-in Satellite A200 notebook, koji ne samo što je po svim specifikacijam bolji od Gericom-ovog Ego-a nego je… hm… recimo da sam jako zadovoljan zamenom. Posebno mi se svidja wide ekran i činjenica da notebook je došao i sa daljinskim za Vista Media Center.

Naravno, nije sve prošlo skroz glatko – na isporuku notebooka smo cekali još skoro dve nedelje, a servis kod koga sam odneo stari notebook je naplatio 300$ za njihove usluge i zadržao stari notebook (da bi prodali šta valja od delova).

Što se osiguranja tiče, rečeno mi je da će blago poskupeti (3~4$) od sledećeg Juna.

PS: Vista Home Premium i Ultimate dolaze sa Media Centrom, koji iako je simpatična igračka i samo sa tastaturom, ali blista sa daljinskim.

Leave a Reply

