Stigle Vize

Pa dobro, ovo i nije najnovija vest. Vize su stigle u ponedeljak posle tačno nedelju dana putovanja Novo-Zelandskom Express poštom pa DHL-om pa našom poštom. Naravno od Beograda do Kragujevca je bilo potrebno samo 3 dana. Ostala četri se pošiljka "vukla" od Novog Zelanda.
 
Može se reći da sam bio itekako nestrpljiv. Još jednom smo odložili let sa 8-og na 11-ti Jun (sa idealnog četvrtka, koji bi nam omogućio da iskoristimo vikend za upoznavanje grada). Ceo vikend sam bio na iglama, nervirajući se što pošta ne donosi za vikend pošiljke i nemajući način da se ovaj proces ikako više ubrza. Ponedeljak jutro je prošlo u isčekivanju i taman kada sam se pomirio da će pošiljka stići u utorak, dobili smo obaveštenja da je poštar uručio veliki crveni koverat Gocinim roditeljima u prodavnicu. Kaže čovek, ja bio, zvonio, nikog nema.
 
Nego – evo kako izgleda taj, dugo očekivani paket:
  • Dva pasoša sa dve plavkaste novo-zelandske radne vize
  • Jedno pismo od službenika nadležnog za procesiranje naše aplikacije na dve strane
  • Naš internacionalni venčani list, kao i sudski overen prevod originalnog venčanog lista

Evo i slika (čisto da svi vi koji planirate da nam se pridružite, znate šta da očekujete, a ne da bi se mi tu kao nešto hvalili). Ja sam, dabome, naširoko čuven po svojoj skromnosti.

Leave a Reply

