Cekanje

Polako prolaze dani, a vesti od imigracionog u vezi naših viza nikako ne stižu. Ovo je veoma frustrirajuće. Od početka Maja nalazimo se u Kragujevcu, napustio sam posao u Beogradu, kao i stari lepi stan na Medaku.
Dani prolaze, pare polako odlaze a živci sviraju solo.
 
Inače – krajem Aprila stigla mi je poruka-e-mail od imigracionog koja nas je obavestila da je naša aplikacija nepotpuna i tražili su dodatne informacije do 12-og Maja:
  • Detalje o obrazovanju (za oboje)
  • Detalje o zaposlenju, kao i periodima kada sam bio nezaposlen (oboje)
  • Detalje o svim adresama na kojima smo živeli duže od 12 meseci
  • Detalje o mom služenju vojske (recimo zašto sam služio vojsku samo jednu umesto uobičajne dve godine?!?!?, kao i koji sam čin i raspored imao (civilno sam služio vojsku))
  • Najveći problem izgleda je izazvala različita adresa u mom i Gocinom pasošu

E, sad 12. Maja nam je ista poruka stigla i regularnom poštom (dok nisam otvorio pismo bio sam skroz oduševljen – očekivao sam pasoš). Tako da – pouka je – obavezno upišite e-mail u aplikaciju, obična pošta neće poslužiti.

Leave a Reply

