Free Magazine

Srbi nekako nemogu da odole besplatnim stvarima. Čak i ako nisu besplatne. A ja? Pa iako sam četvrt (sa sirom) Hrvat i mene muče ovi istočni geni. Ljubav Srba prema besplatnim stvarim se ovih dana najbolje ogleda u Loto-u. Ogroman novac besplatno! Dobro, ajd nije baš 100% besplatno, moraš da čekaš u redu jedno pola sata~sat, ali nema veze, izvežbali smo se mi za to u prošloj deceniji. Niko ne čeka tako kvalitetno kao Srbin u redu, čekanje možemo da izvozimo po celoj Evropi i svetu.

Ali nije samo to! Da, naravno, moraš da popuniš i još neki nejasno odštampan formaular i da odgovoriš na pitanja gomile oko tebe: „a jel ovde?“, „a šta ovde?“, „gde je wc?“, „jel mogu samo ispred vas da prođem, zanate žuri mi se!“. Ali ni birokratija nam nije strana, iako zna da nas živcira (ja neznam ni za jedan birokratijom-izazvani smrtni slučaj kod nas).

Dobro i treba malo da se plati, ali nećemo da sitničarimo, sve u svemu to su pare koje se dele besplatno. Pa ne bi mi đabe stajali u redu, nisu Srbi ludi. A nisu ni jedini.

Kakve to veze ima sa Mercedes Magazinom? Pa ja sam naručio moj besplatan primerak sa Mercedesovog sajta; stigao je i sviđa mi se.

One thought on “Free Magazine

  1. Just to say hello …..and to tell you that you are crazy (in good way of course).Sve se na kraju svodi na cinjenicu da se oko Mercedesa svijet okrece. lol lol

Leave a Reply

